piątek, 24 kwietnia 2015

E-commerce? Ekomers? Komercica? Komarcica :D

Wcześniejszy post był o zbieraniu drobniaków w internecie. Od niedawna rozpoczęłam swoją przygodę ze sklepem internetowym :)
Jestem teraz Panią Konsultantką Avon i moje miejsce w necie powiększa się.

Dlaczego Avon? Szczerze? ;) Ostatnio interesowałam się sprzedażą kosmetyków w ramach
Oriflame lub Avonu (pewnie jestem pod wpływem mojego tematu pracy magisterskiej ;P) i zobaczyłam, że mogę dostać punkty w ramach Payback za dołączenie do Avonu i złożenie zamówienia XD ach te punkciki, naklejki, rabaciki, pakieciki
i inne pierdółki ;P
No niestety miałam za mało czasu, więc nie udało mi się z tym ogarnąć.

W każdym razie nie chcę wciskać kitu ludziom, więc sama zaczęłam wnikać co i jak z tymi produktami i przygotowałam taką o to prezentację na temat składnika, który jest teraz w nowej linii produktowej Avonu :)
Nasiona Chia pod lupą - prezentacja slideshare

Jak podbijać internety to na całego!  :D

Jak już jesteśmy przy malowankach to polecam filmik - wieje trochę sfazowaniem i wyćpieniem, ale w sumie fajnie by było, gdyby dzieciaki miały raczej nowoczesną formę czegoś takiego niż programy w stylu: poznaj swoją dziewczynę po kształcie pipki albo inne warsaw whore :P
Malowanki Franka Firanki - lata '90 mocno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaraz spojrzę, nałożę cenzurę i Twój komentarz, będzie udostępniony na blogu :D